Da, știu că este mișto să-ți ofere cineva flori. Dar, pe cuvânt, este la fel de mișto să-ți cumperi tu singură flori. Am crescut înconjurată de flori. Flori în ghivece. Pe balcon 🙂 Dar, cu toate acestea, nu mă pricep să mențin florile în ghivece. Prefer buchetele. Deși sunt efere. Prefer buchetele doar cu un singur tip de flori. Arată senzațional un buchet aranjat cu nșpe combinații de flori dar pe cât de dichisit este pe atât de dificil este să îl mențin mai mult de o zi. Ba unele flori se usucă, ba unele au codițele mai lungi și altele mai scurte, ba nu încape tot buchetul în vreo vază din casă. Așa că buchetele cu un singur tip de flori este perfect.
În această perioadă, am tot mers de două ori pe săptămâna la o florărie de lângă casa și îmi luam câte un buchețel (bine, doua – recunosc) de lalele, narcise și apoi liliac. Până într-o bună zi, când am mers fără să-mi pun mască (habar nu am ce a fost în capul meu pentru că tot timpul am intrat în această florărie sau la mega doar cu mască) și fix când să intru, ieșea un chinez. El avea mască. Doar că seara m-a luat cu febră, cu frisoane. Zic, hai că asta e culmea. Pe bune? Să iau covid de la florărie? Care erau șansele?! Nu, nu era covid. Era sinuzita care îmi dădea semne de ” nu mai sta ca tuta afară chiar dacă ți-e frig și bate vântul, că mai ai și alte zile în care să te bucuri de aer curat”. Am băgat cu paracetamol, vitamina c și alte leacuri sinuzoidale și de a doua zi nu mai aveam nimic.
Buuun. Dar ce fac eu cu florile?! Că nu pot să trăiesc fără flori, n-am aer și alte gânduri și traume. Și mi-am adus aminte că am tot văzut pe net că există o florărie care are abonamente lunare (1, 2 sau 3 luni) și săptămânal îți livrează flori acasă. Aaaaaleluia, aleluia, aleluuuuuia!
Intru frumușel pe site (Purple Flowers le zice și dacă nu ați auzit de ei și de Dhaniel Nora ar fi frumos să îi căutați un pic), îmi aleg buchetul de flori și văd că la prima comandă (dacă te înregistrezi și alte clauze) ai 10% discount. Zic, măh, n-ar strica o reducere având în vedere șomajul meu tehnic, apa de la robinet și alte cheltuieli. Doar că discount-ul nu funcționa. Cum obișnuiam să fiu mână largă zic “eee, asta e, comand așa”. Dar, dată fiind situația veniturilor actuale și cum mai știu și eu una alta despre site-uri și comenzi online, am dat un mail că doresc să beneficiez de acest discount.
Faza cea mai frumoasă a fost că Dhaniel mi-a scris pe Instagram că a văzut mail-ul meu și dacă mă poate ajuta. I-am povestit ce și cum (nu și despre chinez) și am rezolvat împreună comanda mea cu discount 🙂
Ideea este că omul sfințește locul și faptul că, la ditamai business-ul, să îți scrie și să îi pese fix persoanei care se ocupă de aceasta afacere este un MAAARE lucru. Iar acești oameni merită să-i susținem și să le apreciem munca și efortul.